خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

رژیم صهیونی: کشتن فلسطینی ها برای تجارت اعضا بدن آنها

مسئولان رژیم صهیونی از موضع دولت سوئد در خودداری از محکوم کردن گزارش منتشر شده در پرشمارگان ترین روزنامه سوئدی که در آن، سربازان اسرائیلی به قتل عمدی فلسطینی ها با هدف سرقت و فروش اعضای بدن آنان متهم شده اند انتقاد کردند. از هفته گذشته که این گزارش در روزنامه آفتون بلادت منتشر شد، بحران در روابط رژیم صهیونی و سوئد که ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد بروز کرد و پیش بینی می شود انتشار این گزارش به یک بحران دیپلماتیک بین دو طرف تبدیل شود.

رژیم صهیونی: کشتن فلسطینی ها برای تجارت اعضا بدن آنها

به نظر می رسد سیاستمداران اسرائیلی در این روزها هیچ مشغله ای ندارند، جز گزارش روزنامه سوئدی درباره رسوایی قاچاق اعضای بدن شهدای فلسطینی. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونی در نخستین واکنش رسمی خود به این گزارش، در جلسه کابینه خود گفت ، رژیم صهیونی خواستار عذرخواهی دولت سوئد به دلیل انتشار این گزارش نیست، بلکه منتظر محکومیت این گزارش از سوی دولت سوئد است. برخی وزیران کابینه رژیم صهیونی هم در جلسه کابینه، خشم شدید خود را نسبت به موضع دولت سوئد ابراز داشتند و محکوم نکردن انتشار گزارش را یک اقدام غیر قابل قبول از سوی دولت سوئد تلقی کردند. وزیر دارایی رژیم صهیونی تاکید کرد که بحران بین دو طرف ادامه دارد تا این که دولت سوئد موضع خود را در قبال مقاله یاد شده تغییر دهد. وزیر دارایی اسرائیل، این مقاله را ضد یهودی توصیف کرد.

روزنامه سوئدی در گزارش خود خبر شهادت برخی فلسطینی ها را درج کرد که حاکی است ارتش رژیم صهیونی چندین فلسطینی را به قتل رسانده و جنازه های آنان را در حالی به خانواده هایشان تحویل داده که برخی اعضای اصلی بدن آنان را جدا کرده است. تهیه کنندگان گزارش تاکید کردند کارمندان دفاتر سازمان ملل متحد نیز درستی این شهادت ها را تایید کرده اند. یکی از نمونه های این اقدام ارتش رژیم صهیونی علیه جوانی به نام "بلال احمد" انجام شده است. در حالی که دستگاه دیپلماسی سوئد از محکوم کردن این گزارش خودداری و اعلام کرد در اصول آزادی بیان دخالت نمی کند، دفتر تبلیغاتی دولت رژیم صهیونی تصمیم گرفت دو خبرنگار سوئدی تهیه کننده این گزارش را مجازات کند، بدین ترتیب که از اعطای مجوز ورود به نوار غزه به آنان خودداری کند.

هانی المصری تحلیلگر سیاسی در رام الله هم در این باره گفت: گزارش روزنامه سوئدی حاوی مطالب بسیار خطرناکی برای رژیم صهیونی است، زیرا منابع بین المللی و فلسطینی، درستی مفاد آن را تایید کرده اند و بدین ترتیب قاچاق اعضای بدن فلسطینی ها به فهرست جنایات افشا شده رژیم صهیونی علیه بشریت و موارد نقض حقوق بشر افزوده می شود. این گزارش نشان می دهد رژیم صهیونی در برابر دیدگان جهان، جنایات سنگینی را مرتکب می شود و هیچ نهاد بین المللی یا نهاد حقوقی اقدامی علیه این رژیم انجام نمی دهد و حتی مسئولیت این گونه جنایت ها را هم متوجه رژیم صهیونی نمی کند. نکته قابل توجه این که اکنون رژیم صهیونی تا آن اندازه در این گونه جنایت ها پیش رفته که افشای این جنایات را محکوم می کند و خواستار غذرخواهی سوئد می شود و خود را در موضع قدرت نسبت به دیگران می داند. علت این اقدامات رژیم صهیونی آن است که آمریکا و سایر کشورهای صاحب نفوذ در تصمیمات جهانی، با رژیم صهیونی به عنوان یک قدرت بالاتر از قانون برخورد می کنند و برای آن حقوقی را قائلند که برای هیچ کس دیگری این حقوق را به رسمیت نمی شناسند.

المصری افزود: این نه اولین بار است که تجارت اعضای بدن شهدای فلسطینی از سوی رژیم صهیونی افشا می شود و قطعا آخرین بار هم نخواهد بود. رژیم صهیونی مرتکب جنایات بسیار می شود که هنوز اخبار آن به مطبوعات یا دادگاه ها و نهادهای بین المللی نرسیده، زیرا بسیاری از محافل مطبوعاتی و حقوقی از خشم رژیم صهیونی و لابی با نفوذ حامی رژیم صهیونی در محافل سیاسی کشورهای بزرگ به خصوص در آمریکا و کشورهای اروپایی در هراسند. اگر این گونه افشاگری ها تداوم یابد، جهان با ماهیت واقعی رژیم صهیونی آشنا می شود.

این تحلیلگر سیاسی گفت: بسیاری از کشورها از این که به اقدامات ضد یهودی متهم شوند بیمناکند. از این رو، ممکن است سوئد هم به دلیل طرح این اتهام از سوی رژیم صهیونی و نیز با توجه به تحلیل های نادرست برخی محافل درباره اقلیت مسلمانان در سوئد، از مواضع خود کوتاه بیاید، زیرا رژیم صهیونی برای ایجاد رعب و وحشت ساختگی در سوئد نسبت به پیامدهای انتشار این مقاله تلاش می کند. لابی صهیونیستی نه تنها در سوئد، بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی دارای نفوذ زیادی است. اکنون تنها راه پیش روی حامیان دمکراسی و مدافعان آزادی بیان، این است که در حمایت از روزنامه سوئدی و دولت این کشور دست به تحرک بزنند. اگر رژیم صهیونی به این امر باور دارد که مفاد گزارش روزنامه، نادرست است باید به سراغ دادگاه برود، نه اینکه موج تبلیغاتی سیاسی ایجاد کند و گناه را به گردن قربانی بیندازد.



مطالب مرتبط
رژیم صهیونی: تجاوز جنسی نماینده مرد پارلمان به دو نماینده زن
رژیم صهیونی: تجارت زنان، تاجران سکس و روسپی گری زنان و دختران کم سن
رژیم صهیونی: عکس زن حامله فلسطینی، هدفی روی تی شرت سربازان اسراییلی
رژیم صهیونی: سوء استفاده رژیم صهیونی از خوانندگان زن
رژیم صهیونی: سانسور شدید خبری و استفاده از تصاویر نیمه برهنه دختران و زنان
رژیم صهیونیستی: فروپاشی رژیم صهیونیستی تا قبل از 2050

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد