خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

برزیل: زایمان مامان بزرگ به جای دختر و زاییدن نوه‌هایش

برای نخستین بار در برزیل زن 51 ساله برخلاف قوانین پزشکی رحم واسط فرزندان دوقلوی دختر 27 ساله خودش شد.
روزینت پالمیر پرستار 51 ساله که در شهر رسیف برزیل زندگی می کند به ناچار رحم واسط دو قلوهای دختر 27 ساله خود شد. کلادیا میشل مادر دوقلوها گفت: از 4 سال پیش درمان ناباروری برای او بی نتیجه بوده و پس از اینکه موضوع رحم واسط به ذهن او و همسرش مارکوس رسید به دلیل اینکه این عمل بر خلاف قوانین برزیل بود به نا گزیر از مادرم برای حمل جنین در خواست کمک کردیم.

بیشر کلینیک هایی که کلادیا و همسرش مارکوس برای کمک به آنها مراجعه می کردند یا سن مادر آینده را بهانه آوردند ( بر طبق قوانین پزشکی سن رحم واسط نباید بیش از 50 سال داشته باشد، در حالی که رزینت 51 سال تمام داشت) یا از انجام آن سرباز می زدند.

کلادیا در ادامه می گوید: من و همسرم دیگر امیدمان را از دست داده بودیم، تا این که از مرکز باروری برای انجام این ریسک خطرناک با ما تماس گرفتند. شرایط سختی پیش روی داشتیم، چون یا خطر فشار خون و یا دیابت نوزاد را تهدید می کرد.

دکتر روبیر، رئیس مرکز درمان ناباروری در برزیل، شرایط را سخت و حساس توصیف کرده و گفت: من می دانستم برای کلادیا و همسرش شانس دیگری وجود ندارد. پس از اینکه نطفه در رحم مادربرزگ قرار گرفت، مادربزرگ را برای معاینه های دقیق تر در هفته های پایانی بارداری در بیمارستان بستری کردیم.

خانم روزینت که خود مادر 3 فرزند است در 12 اکتبر نوه های دو قلوی خود را به دنیا آورد! بدین گونه خانواده آنها با ورود دوقلو ها کامل تر شد و پدر و مادر جوان نام پسرهای خوش اقبال خود را که برخلاف تصور تیم پزشکی در سلامتی کامل به سر می بردند، آنتونیو بنت و ویتور گابریل گذاشتند.
نظرات 1 + ارسال نظر
جفری تایمز دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ق.ظ

مرسی اززحمات شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد