خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

ایران: جوانی، مادرش را شیطان تصور کرد و کشت

جوانی که در پی مصرف مواد مخدر دچار توهم شده بود با این تصور که مادرش به شیطان تبدیل شده است او را کشت.

این حادثه ساعت 12 ظهر روز سوم مردادماه به وقوع پیوست و زمانی که فردی در تماس با مرکز فوریت پلیسی اصفهان خبر داد از خانه همسایه اش صدای فریادهای تهدیدآمیز به گوش می رسد گروهی از ماموران به نشانی اعلام شده رفتند. آنان پس از ورود به خانه مورد هجوم جوانی قرار گرفتند که چاقو به دست داشت. پسر جوان که حالت طبیعی نداشت فریاد می کشید و اجازه نمی داد کسی به او نزدیک شود. سرانجام بعد از گذشت دقایقی ماموران توانستند او را دستگیر و به خاطر وضعیت خاصی که داشت به بیمارستان منتقل کنند. آنان همچنین جسد مادر این جوان را که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود به پزشکی قانون فرستادند. پس از بهبودی نسبی جوان 25 ساله که تنها متهم قتل مادرش شناخته می شد وی تحت بازجویی قرار گرفت.

مجتبی با پذیرفتن اتهام کشتن مادرش بیگم به تشریح سرگذشتش پرداخت و گفت: در پی جدایی والدینم سال ها بود که با مادرم زندگی می کردم و مشکلات متعددی را پشت سر گذاشتم. غم تنهایی و نداشتن پدر و مشکلات مختلف روز به روز حادتر می شد. من برای رهایی از این وضعیت بد روحی به واسطه دوستانم به مواد مخدر گرایش پیدا کردم. حشیش اولین گرفتاری من بود که توسط دوستانم در اختیارم قرار گرفت و وابستگیم به آن به حدی تشدید شد که دیگر بدون آن قادر به رفع نیازهای روحی ام نبودم. بیش از 8 سال مصرف، حشیش مرا به انسانی بیمار مبدل کرده بود، در این میان با شیشه و کراک نیز آشنا شدم و از آنها هم استفاده می کردم. مجتبی افزود: روز حادثه برای نخستین بار مقدار زیادی حشیش را به همراه شیشه مصرف کردم و پس از آن دچار توهم و حالاتی عجیب شدم. پیام های عجیبی ذهن مرا احاطه کرده بود و دچار توهم شده بودم و با نگاه به چهره مادرم او را شیطان تصور کردم و فردی را دیدم که در کنارم ایستاده بود و فریاد می زد او شیطان است و مانع اصلی تو برای رسیدن به خواسته هایت است و باید او را بکشی تا نجات پیدا کنی. صورت مادرم رنگ باخته بود و اندامش تغییر شکل داده و به چهره یی ترسناک مبدل شده بود. در این لحظات درنگ نکردم و با چاقوی آشپزخانه به وی حمله ور شدم و او را کشتم. در همان لحظات ماموران پلیس وارد خانه شدند و من به آنها هم حمله کردم اما دستگیر شدم.

در شرایط کنونی با قاطعیت می توان گفت مصرف کراک و شیشه یکی از عوامل وقوع جنایت و جنحه است و اکثر مرتکبان به این جرائم از استعمال کنندگان این گونه مواد هستند و علت آن را نیز در یک چیز می توان جست وجو کرد؛ مخدرهای صنعتی به راستی روان را دچار گردش و تزلزل و فروپاشی و درهم ریختگی می کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد