خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

افغانستان: رقص سربازان آمریکایی‌ها با بدن‌ های لخت و برهنه در کابل

نیروهای امنیتی آمریکا با حالتی مست و لخت و عریان به رقص و پایکوبی پرداخته و با رفتارهای شنیع جنسی رسوایی جدیدی برای کشورشان رقم زدند. عده‌ای از نیروهای آمریکایی که سفارت این کشور در کابل آنها را نگهبانان خود نامید و ادعا کرد که این افراد مربوط به یک شرکت امنیتی خصوصی به نام آرمور گروپ آمریکای شمالی هستند، در یک مهمانی و در حالتی مست و عریان رسوایی جدیدی را برای کشورشان به ارمغان آوردند. هر چند برخی رسانه ها نیز تصاویر از سوایی آنها را منتشر کرده‌اند اما سفارت آمریکا در کابل، هویت این نگهبانان را فاش نکرده است.

سفارت آمریکا در کابل در اعلامیه‌ای رفتار آنها را "غیرقابل قبول " خواند و ادعا کرد که هشت نگهبان از ده نگهبانی که عکس های آنها منتشر شده، از کار برکنار و دو نگهبان دیگر مستعفی شده‌اند. خبر این رسوایی پس از آن به رسانه ها راه یافت که یک گروه ناظر اعلام کرد، این نگهبانان در یک مهمانی با بدنهای لخت و برهنه شرکت کردند، دست به رفتارهای نامتعارف زدند و امنیت سفارت را به خطر انداخته بودند.

مسئولان شرکت آرمورگروپ تاکنون به این ادعاها پاسخ نداده و اظهار نظری نکرده اند. استفاده از شرکت‌های امنیتی خصوصی در مناطق جنگی توسط آمریکا در سال‌های اخیر به موضوعی جنجال برانگیز تبدیل شده است. پیش از این دولت عراق فعالیت‌های یک شرکت امنیتی خصوصی موسوم به "بلک واتر " را پس از آن متوقف کرد که نگهبانان آن دست‌کم 14 غیرنظامی را در سال 2007 میلادی کشتند و رسوایی‌های اخلاقی و تجاوزات زیادی به بار آوردند.


مطالب مرتبط
آمریکا: ممانعت اوباما از انتشار عکسهای تجاوز‌ جنسی در زندان ابوغریب
آمریکا: تجاوز کردن دسته جمعی سربازان آمریکایی در عراق به یک دختر
عراق: اعترافات وحشتناک 5 سرباز آمریکایی از تجاوز به دختر عراقی
آمریکا: 22 هزار تماس از سوی سربازان آمریکایی برای خودکشی
عراق: تجاوز سرباز آمریکایی به دختر شیرخوار سه ماهه عراقی
آمریکا: پلیس آمریکایی و تجاوز به دختران عقب ‌مانده ذهنی
آمریکا: داستان دختر ایرانی و ازدواج با مرد آمریکایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد