خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

ژاپن: طوطی گمشده ای که آدرس داد و به خانه بازگشت

طوطی آفریقایی که در اوایل ماه می در شهر ناگویاما که در نزدیکی توکیوست پیدا شده بود، با اتفاق جالبی به خانه صاحبش بازگشت.

به نقل از فکت، در پی تماس یکی از ساکنان محلی مبنی بر وجود یک پرنده غریبه بر روی یکی از شاخه های درخت باغ وی، پلیس ناگویاما برای گرفتن این پرنده وارد عمل شد. پلیس ابتدا این پرنده را به کلانتری برد و پس از آن پرنده را به مرکز پرورش حیوانات منتقل کردند، اما آنجا بود که پرنده شروع به حرف زدن کرد. او با افراد سلام و احوالپرسی کرده و ترانه های کودکانه می خواند و پس از گذشت 10 روز شروع به تکرار اسم خود کرد، " اسم من یوسکه ناکامورا است" و آدرس کامل محل زندگی خود را در ادامه می گفت. پلیس با بررسی آدرس در کمال ناباوری متوجه شد که در این محل خانواده ناکامورا زندگی می کتند که پس از با تماس با آنها خبر پیدا شدن این پرنده باهوش را به صاحبش دادند.

طوطی آفریقایی از باهوش ترین پرندگان در جهان به شمار می آید و به گفته کارشناسان، هوش آنها به اندازه یک کودک 6 ساله است. به گفته خانواده ناکامورا آنها حدود 2 سال با یوسکه برای یادگیری اسم و آدرس کارکردند، اما هنوز علت این که چرا یوسکه در حوزه پلیس از حرف زدن خودداری کرده مشخص نیست. به گفته پلیس آنها با مهربانی با یوسکه رفتار کرده بودند، اما وی هیچ اعتنایی به آنها نکرده بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد