خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

عکس های یک دختر تهرانی، بهانه‌ای برای اخاذی‌

مردی که عکس‌های دختر مورد علاقه‌اش را دستاویزی برای اخاذی میلیونی از وی کرده بود، در یکی از محله‌های تهران دستگیر شد. «بارها از دختر جوان اخاذی کردم و در آخرین مرحله تهدیدش کردم که اگر 2میلیون تومان برایم تهیه نکند، تصاویر را چاپ و برای پدرش پست می‌کنم.»

چندی قبل دختر جوانی به دادسرای ناحیه 11 تهران مراجعه و از مرد جوانی به اتهام اخاذی میلیونی شکایت کرد و گفت: چندی قبل با مردی در خیابان آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت.

وقتی با هم برای تفریح به پارک می‌رفتیم، او با گوشی تلفن همراه از من عکس می‌گرفت تا این که چند ماه قبل با هم اختلاف پیدا کردیم و از هم جدا شدیم. چندین بار با تلفن همراهش تماس گرفتم و از او خواستم عکس‌های مرا به من برگرداند که طفره رفت و عاقبت آنچه از آن می‌ترسیدم، بر سرم آمد.

مرد جوان چند روز بعد به من تلفن کرد و گفت: اگر مبلغی را برای وی تهیه نکنم، تصاویر را در اختیار خانواده‌ام می‌گذارد و آبروی مرا می‌برد. شاکی ادامه داد: هر چه التماس کردم، بی‌فایده بود و به خواسته شیطانی وی تن دادم و پول‌هایی را که می‌خواست در اختیارش گذاشتم.

مرد در هر تماس مبلغ بیشتری از من می‌خواست و من پول‌هایی را که به سختی برای خودم پس‌انداز کرده بودم، به او پرداخت می‌کردم تا خانواده‌ام متوجه ماجرا نشوند تا این که یک هفته قبل باز با من تماس گرفت و گفت: باید 2 میلیون تومان دیگر به او بدهم اما نتوانستم این مبلغ را برای او تهیه کنم و عاقبت تصمیم گرفتم از او شکایت کنم تا از دست مزاحمت‌ها و اخاذی‌های وی خلاص شوم.

به دنبال شکایت این زن، پرونده‌ای تشکیل و ماموران اداره آگاهی تهران، تحقیقات ویژه‌ای را برای یافتن مرد آغاز و چند روز قبل او را در یکی از محله‌های تهران دستگیر کردند.

با انتقال متهم به مرکز پلیس، وی مورد بازجویی قرار گرفت و به اخاذی‌های خود اعتراف کرد. مرد در اظهاراتش گفت: من و شاکی پس از چند ماه دوستی، با هم اختلاف پیدا کردیم و جدا شدیم و من تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. به همین خاطر با عکس‌هایی که از او در اختیار داشتم، از وی اخاذی می‌کردم تا او را به ادامه دوستی مجبور کنم.

بارها از دختر جوان اخاذی کردم و در آخرین مرحله تهدیدش کردم که اگر 2میلیون تومان برایم تهیه نکند، تصاویر را چاپ و برای پدرش پست می‌کنم.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد