خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

تهیه فیلم مستهجن از دو دختر نوجوان در باغ!

دو پسر جوان که با تهیه فیلم مستهجن از دو دختر ۱۵ ساله در یکی از شهرستان‌های فارس قصد ادامه این رابطه شوم را داشتند بازداشت و راهی زندان شدند.

خبر جنوب نوشت: دو پسر جوان که با تهیه فیلم مستهجن از دو دختر ۱۵ ساله در یکی از شهرستان‌های فارس قصد ادامه این رابطه شوم را داشتند بازداشت و راهی زندان شدند.

اواخر هفته گذشته دختر نوجوانی در حالی که بسیار نگران و آشفته بود با مراجعه به دادسرای یکی از شهرستان‌های فارس مدعی شد که دو جوان از وی و دوستش فیلم غیراخلاقی تهیه کرده و قصد انتشار آن را دارند.

با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن این مسأله صادر شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که دو پسر جوان با ترفندی ماهرانه با دو دختر نوجوان دوست شده و علاوه بر آزار و اذیت آنها اقدام به تهیه فیلم مستهجن کرده و هر دو را تهدید می کنند که اگر این رابطه ادامه ندهند فیلم را منتشر می‌کنند.

دختر فریب خورده در تحقیقات گفت: من و یکی از دوستانم مدت‌ها بود زمانی که به خانه می‌رفتیم متوجه می‌شدیم که دو پسر در تعقیب ما هستند. یک روز تصمیم گرفتیم با آنها صحبت کنیم و ببنیم با ما چکار دارند.

وی ادامه داد: آن دو نفر مدعی شدند که به ما علاقه دارند و هرطور شده بود هر دوی ما را فریب دادند. پس از ریختن طرح دوستی با آنها در ارتباط بودیم آنها مدعی بودند که می‌خواهند ما را بهتر بشناسند. در این رفت و آمدها بود که آن دو نفر از ما خواستند که به یک باغ برویم. ابتدا مخالفت کردیم به همین دلیل آن دو جوان از ما ناراحت شدند.

دختر نوجوان ادامه داد: هربار که آن دو را می‌دیدیم از ما می خواستند که به باغی برویم ما هم هربار به بهانه‌های مختلف زیر بار نمی‌رفتیم تا اینکه بالاخره با اصرار آنها قبول کردیم که یک روز برای تفریح به باغ برویم. ابتدا هیچ مشکلی پیش نیامد اما ناگهان آنها هر دوی ما را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده و از این اقدام خود فیلم تهیه کردند. هرچقدر التماس کردیم بی‌فایده بود.

پس از روشن شدن این موضوع ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری این دو جوان شیطان صفت آغاز کردند. از این رو تمام مسیرهایی که امکان داشت آن دو تردد کنند تحت نظر گرفته شد، تا اینکه بار دیگر دختر فریب خورده با مراجعه به دادسرا مدعی شد که آن دو نفر با آنها تماس گرفته و تهدید می‌کنند که اگر این رابطه را ادامه ندهند فیلم را در سطح شهر پخش خواهند کرد.

از این رو تحقیقات گسترده‌ای در این رابطه انجام و در نهایت هر دو نفر دستگیر شدند. در بازرسی‌های انجام شده فیلم دو دختر فریب خورده نیز کشف شد. پس از آن دو پسر جوان برای بازجویی به دادسرا منتقل شدند. هر دو نفر در بازجویی‌ها به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مدعی شدند که با قصد و نیت قبلی دو دختر را به باغی برده و سپس مورد آزار و اذیت قرار داده و از این اقدام شیطانی خود فیلم غیراخلاقی تهیه کرده اند. با توجه به محرز بودن بزه ارتکابی از سوی هر دو نفر از سوی بازپرس پرونده برای آنها قرار بازداشت موقت صادر شد. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دست بررسی است و متهمان در زندان به سر می‌برند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد