خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

افشای رابطه عاشقانه پسر رییس​جمهور ترور شده با مدونا

مشاور پسر جان اف کندی در کتابی با عنوان «دختر مادی» می نویسد او به پسر رئیس جمهور گفته بود که این درخواست عجیب نمی تواند برای دختران جامعه یک الگوی مناسب باشد.

به گزارش خبرآنلاین، جی آر کندی، پسر رئیس جمهور ترور شده آمریکا از مدونا خواسته بود که در نقش مادرش به عنوان مدل لباس برای جلد مجله جرج با سردبیری همسر رئیس جمهور عکس بگیرد ولی با مخالفت مدونا روبرو شده بود. او از مدونا خواسته بود با این عکس نقش زنان در جامعه را پررنگ نشان دهد.

رزماری ترنزیو، مشاور این پسر رییس جمهور در کتابی با عنوان «دختر مادی» می نویسد او به پسر رئیس جمهور گفته بود که این کار نمی تواند برای دختران جامعه یک الگوی مناسب باشد.

در تابستان 1996 پسر رییس جمهور ترور شده آمریکا از ترنزیو خواست جلد مجله اش را با عنوان «زنان در سیاست» طراحی کند که این امر از سوی هیلاری کلینتون همسر رئیس جمهور وقت آمریکا با مخالفت روبرو شد. ترنزیو در کتابش به صراحت می نویسد که به کندی گفته است در صورت استفاده از مدونا برای نقش مادرش نمی تواند روی بازتاب عمومی حساب مثبت باز کند چرا که مدونا چهره یک دختر بد را در جامعه دارد و این امر می تواند جنجال رسانه ای به پا کند. در حالیکه مشاور مجله به اصرارهای خود ادامه می داد با ناراحتی کندی همراه می شد چرا که مدونا معشوقه پسر رئیس جمهور بود و همیشه با پدرش مقایسه می شد که با مرلین مونرو بازیگر افسانه ای هالیوود ارتباط دوستی داشت.

با این حال پسر کندی اعتقاد داشت وقتی جامعه به ارتباط پدرم با مونرو اعتراضی نداشت چرا باید به ارتباط من با مدونا اعتراض داشته باشد. مدونا در جواب نامه دست نویس کندی در فکسی جواب مثبت خود را با مثالی عجیب اعلام کرده بود. مدونا نوشت با توجه به سابقه معشوقه هیتلر و پسر وینستون چرچیل، من هم باید به این درخواست، جواب مثبت بدهم اما مرا معذور بدارید. و این جواب باعث شد که کندی به جای مدونا از دریو باریمور یک بازیگر دیگر برای جلد مجله استفاده کند.

کتاب ترنزیو قرار است 24 ژانویه وارد بازار کتاب آمریکا شود.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد